Inline
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Rozumiem
Przeglądaj bazę agentów

Aktualności - Liberty Direct: 60% wzrost kwartalnego wyniku sprzedażowego

Liberty Direct: 60% wzrost kwartalnego wyniku sprzedażowego

Liberty Direct opublikowało wyniki za I kwartał br. Firma zebrała składkę przypisaną brutto w wysokości 63,1 mln zł. Przypis firmy był tym samym o 23,7 mln zł (60%) wyższy niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Liczba pojazdów ubezpieczanych przez firmę na koniec I kwartału 2012 roku wyniosła ponad 340 tys. (+61% r/r). Do szybkiego wzrostu Liberty Direct przyczynia się przede wszystkim współpraca z agentami. Zarówno w przypadku ubezpieczeń komunikacyjnych jak i mieszkaniowych Liberty Direct osiągnęło dwucyfrową dynamikę wzrostu. Przypis składki z OC komunikacyjnego zwiększył się o 70%, a z tytułu AC o 23%. Znaczący wzrost firma zanotowała również w przypadku NNW (60%) oraz assistance (63%). Z kolei sprzedaż ubezpieczeń mieszkaniowych zwiększyła się o 19% r/r.- Kolejny z rzędu kwartał zamknęliśmy z bardzo dobrym wynikiem. Przewagę konkurencyjną uzyskujemy dzięki zastosowaniu we współpracy multiagencjami nowoczesnych rozwiązań operacyjnych wypracowanych w kanale direct’owym. Systematycznie pracujemy też nad udoskonalaniem systemu likwidacji szkód, dzięki czemu obecnie blisko 90% szkód z AC likwidujemy w ciągu maksymalnie 14 dni, a 25% w ciągu zaledwie 3-4 dni. Równocześnie z dynamicznym wzrostem portfela utrzymujemy niską szkodowość. Dzieje się tak dzięki zastosowaniu zaawansowanych metod obliczania ryzyka ubezpieczeniowego oraz wykrywania i zwalczania oszustw ubezpieczeniowych - komentuje Michał Kwieciński, dyrektor generalny Liberty Direct. - Warto dodać, że pozytywne informacje płyną do nas z Grupy Liberty Mutual Insurance, która korzystając z korzystnej sytuacji finansowej z końcem marca przejęła rosyjską firmę ubezpieczeniową KIT Finance Insurance. Ponadto, w tym roku po raz kolejny znalazła się na wysokiej, 84 pozycji na liście największych amerykańskich przedsiębiorstw według przychodu - Fortune 500. Jesteśmy szczególnie zadowoleni z tych osiągnięć w dobie ogólnoświatowego kryzysu gospodarczego, który nie omija również międzynarodowych firm ubezpieczeniowych - dodaje.- W pierwszym kwartale o połowę zwiększyliśmy sieć sprzedaży multiagencyjnej i stale dążymy do tego, by liczba współpracujących z nami placówek systematycznie rosła. Służy temu rozwój infrastruktury informatycznej i procesów wsparcia sprzedaży. Kontynuujemy również współpracę z komisami. Strategiczne znaczenie ma dla nas współpraca z BNP Paribas Bank Polska. To dla naszej firmy ważny partner, przy współpracy z którym docieramy do nowych grup klientów i rozwijamy sprzedaż AC - komentuje Rafał Karski, dyrektor sprzedaży i marketingu Liberty Direct. - W obszarze działań marketingowych jesteśmy cały czas obecni w telewizji i internecie, przy czym część działań promocyjnych kierujemy obecnie - poza klientami - również do agentów - dodaje.(AM, źródło: Liberty Direct)